15 49.0138 8.38624 1 1 4000 1 http://blog.pamukkale.com.tr 300 true

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi’ne Konuk Olduk

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi, öğrencilerini sektör temsilcileri ile buluşturmaya devam ediyor.
 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü tarafından üçüncüsü düzenlenen “Halkla İlişkiler Söyleşileri” etkinliğine konuk olduk.

PAÜ İletişim Fakültesi Hierapolis Konferans salonunda gerçekleştirilen “Halkla İlişkiler Söyleşileri” etkinliğine ulaşım sektöründe Türkiye’nin en çok sevilen ulaşım markası olarak davet edilmekten mutluluk duyduk. “Değerli Marka Olmak: Pamukkale Turizm: Marka Kimliği Oluşturmak” başlığı ile sunum yaptığımız ve tecrübelerimizi geleceğin iletişimcileri ile paylaştığımız etkinlik Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Eylin Aktaş’ın açılış konuşmasıyla başladı. Çalışmalarımız hakkında bilgi vermek üzere tüm Pamukkale Turizm Ailesini temsilen söyleşiye Kurumsal İletişim Müdürümüz Buket Güler katıldı.

İş hayatındaki, deneyimlerin paylaşıldığı söyleşilerin temel amacı, dört yıl boyunca derslerde öğrenilen teorik bilgilerin, iş yaşamının pratiğinde nasıl kullanıldığına dair sektör temsilcilerinin tecrübelerinden öğrencilerin faydalanmasını sağlamak.

Müşterinin Zihninde ve Kalbinde “Benzersiz ve Biricik Bir Yer Edinme”

Öğrenci arkadaşlarımızın iş hayatına dair beklentilerini karşılayabilmeleri için önlerindeki süreçte yardımcı olacağını düşündüğümüz bilgileri aktardık. Şirketimizin farklı departman ve görev tanımlarının kendi tecrübelerinden derledikleri mesaj ve fikirleri paylaştık.

Ayrıca öğrenci arkadaşlarımızın markamızın 58. yaşına girdiği bu yolculukta marka değeri geliştirme ve sürdürme stratejileri, yöntemleri gibi konularda merak ettikleri soruları detayı olarak cevaplamaya çalıştık. Marka değeri geliştirmek için kullandığımız temel yöntemlerden biri tüketici temelli marka değeridir. Tüketici temelli marka değeri, markamızın potansiyel veya mevcut kullanıcıları ile kurduğu ilişkiye ve yolcularımızın markamız ile yaşadıkları deneyimlere bağlıdır. Bu değeri geliştirme çalışmalarımızın müşterinin zihninde ve kalbinde  “benzersiz ve biricik bir yer edinme” üzerine kurulu olduğunu ilettik.

Her markanın kendine özgü bir yolu ve bu yolda karşılaşabileceği fırsatlar ve zorluklar vardır. İşte süreç boyunca markanın yolculuğunu doğru adımlarla sürdürmek uzun ve sabır isteyen bir süreç. Doğru yöntemleri ve zamanı birleştirebilen, dikkat ve tecrübe isteyen bir süreç. 

 

“Marka özü” tanımınız sizin marka olarak varoluş sebebinizi belirler. Özünüz, varlık gösterdiğiniz tüm alanlarda markanızın duygusal ve zihinsel kimliğini bir araya getiren, karakter özelliklerinizi belirleyen merkezinizdir. Misyonunuzu gerçekleştirmek üzere yürüdüğünüz yolda, nasıl bir vizyon sergilediğinizi, davranış ve tutumlarınızı, tercihlerinizi, tepkilerinizi, iletişim biçiminizi şekillendiren bir DNA sarmalı gibidir.

 

Markanızı iyi tanımak ve buna bağlı olarak marka özünüzü etkili tanımlamak önemlidir. Bu, varlığınızın anlamını müşterilerinize aktarmak üzere yapacağınız tüm çalışmaların doğal ve samimi bir akış halinde ilerlemesine yardımcı olacaktır.

PAÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’ne bu güzel organizasyon ve davetleri, sıcak misafirperverlikleri için teşekkür ederiz ♥

Pamukkale Turizm olarak Pamukkale Üniversitesi öğrencileri ile bir araya gelmekten mutluluk duyduk.

Bir başka üniversitemizin etkinliğinde görüşmek üzere…

Önceki Yazı
Kuşadası: Ege’nin İncisi
Sonraki Yazı
Pazarlama Maratonu | 48 Saatlik Sıra Dışı Bir Etkinlik
INSTAGRAM'DA TAKİP EDİN @PAMUKKALETURİZM