100 adetlik otobüs alımımızı tamamlayarak 2016 yılına dev yatırımla başlamıştık. O tarihte araç alımlarına hız kesmeden devam edeceğimizi belirtmiştik.Devamını Oku
Dijital çağın ve yeni teknolojilerin nabzını tutan Digitalage Dergisi, mart ayı sayısında sadakat pazarlaması alanında yurtiçi ve yurt dışında birçok firmaya danışmanlık ve yönetim hizmeti sunan Ketchup Loyalty Marketing tarafından her yıl gerçekleştirilen Türkiye Sadakat Programları araştırmasını mercek altına aldı.Devamını Oku
Geçen sene olduğu gibi bu yıl da 100 adetlik otobüs alımında yine MAN’ı tercih ettik. Bu yılın başında 22 adet NEOPLAN Tourliner ve 78 adet de MAN Lion’s Coach 2+1 VIP’den oluşan 100 adetlik siparişimizi tamamladık.Devamını Oku